mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Vad händer...

Kategori: Bloggande & tävlande

är det (nästan) ingen som vill vara med i min utlottning...?!
 
Jag lovar det är ett fint litet paket som kommer dimpa ner i vinnarens brevlåda...
Något att läsa, något att dricka, något att äta och något att överraskas av...
 
Även om jag tappat många följare under blogguppehållet så ser jag ju att jag har några "trofasta" och jag får kommentarer på andra inlägg, - men inte på tävlingen...
 
Har nu bytt rubrik så kanske fler ser det inlägget...
 
Vinstchansen är just nu MYCKET stor  ;-)
 
 
En liten ledtråd om vad paketet kan tänkas innehålla...

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Jag vill GÄRNA vara med men av någon anledning går det inte att länka från min blogg. =(
    Har gjort en felanmälan och hoppas att det löser sig innan tävlingstiden går ut.
    Kram!

    Svar: Men nu är du ju med vännen <3
    Mormor Mu

    2013-01-13 | 15:13:35
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se
  • mammakero säger:

    Den boken är jag länge varit intresserad av. Fast jag har varken köpt den eller kollat med bibblan om den finns inne...

    Svar: Jag tänkte faktiskt på dig när jag köpte boken, vet att du gillar hennes blogg!
    Mormor Mu

    2013-01-13 | 18:47:07
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/
  • soffie säger:

    jag vill gärna vara med och tävla:)

    Svar: Självklart är du med ;-)
    Mormor Mu

    2013-01-13 | 19:52:02
    Bloggadress: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här: