mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Frost...

Kategori: Vardag

Filmen handlar om prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa tillsammans med bergsmannen Kristoffer och hans ren Sven, för att hitta hennes syster Snödrottningen Elsa.

Elsa förvisade sig själv till bergen efter att hennes dolda krafter uppenbarade sig under kröningsceremonin, och nu måste Anna hitta henne för att rädda kungariket Arendal från en förbannelse om evig vinter.

 

Tre generationer, min mamma, jag och två av mina barnbarn hade en jättetrevlig bioupplevelse tillsammans!

En del barnfilmer är ärligt talat otroligt tråkiga för de vuxna i sällskapet, så inte denna!

Som vi skrattade!

Och som Lilla Bus, snart 5 år, sa när eftertexterna började rulla, - vi ser den igen!!

Ja, det skulle även jag gärna göra, och så fort den släpps på dvd slår jag till...

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: