mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Realityserien...

Kategori: TV-program

som jag fastnat för...


(kanal 5 vardagar 19.00)




Från början, 20 st deltagare boende på en camp med de grymt tuffa coacherna,
Jillian och Bob.
Veckorna är fyllda av utmaningar och dagliga långa, stenhårda träningspass.
Och så riktigt bra mat naturligtvis!

Några av deltagarna har gått ner nästan 50 kg på 10 veckor!
Men de får då verkligen jobba häcken av sig för det fantastiska resultatet!
(Inte underligt kanske att lata jag själv minskar i såå låångsam takt...)

Nu är det 6 deltagare kvar,
- den som minskat mest i vikt och står som segrare
vinner naturligtvis en helsikes massa pengar, (det är ju ändock USA...)

I förra veckans avsnitte stylades de med nya snygga kläder, frisyrer och smink,
man tror inte det är samma personer som för 10 veckor sedan!
Och vilken styrka och kondition de fått!
Helt otroligt!



Ryktas om att 4:an nu spelar in en svensk version,
undrar om den blir lika grymt bra?!
Men jag skulle då rakt inte delta själv... Hu va hemskt!!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Åh, det har jag också fastnat för! :)



    Ja, deras dofter. Guud vad jag inte skulle klara mig utan dom känner jag! Den dagen då det är dax för ett hejdå, jag blir redan tårögd!

    2010-02-03 | 20:22:14
    Bloggadress: http://evelinatapper.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Låter som ett kul program att kika på...dock inte delta i själv...;-) Men vad duktiga de måste vara! 50 kilo....huuuu, det ÄR mycket det!



    Trolda - godkväll =D

    2010-02-03 | 20:22:34
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Har också helt plötsligt fastnat för den. Antagligen för att det inte kommer nåt annat på teven vid den tiden.



    Skulle inte heller ställa upp i en sån serie eller någon annan typ av serie.



    Kram

    2010-02-03 | 21:29:19
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: