mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Den statliga...

Kategori: Bloggande & tävlande

lotteriinspektionen kräver att jag redovisar hur
försäljningen av lotter går...  *harkel harkel*

Reglerna är ju hur lätta som helst, 1 kommentar under veckan = 1 lott
Pris finns det tyvärr bara ett endaste, - men det är ett väldans bra sådant!
(OM jag får säga det själv...)

Hittills har följande införskaffat sig lotter:
(det är inte säkert den med flest lotter vinner, allt körs genom slumpgenerator)!

Camilla 1 lott
Britta 3
Nettan 2
Åsa 10
Sweetmama 4
TokigTossa 2
Ejmis 13
Mammakero 4
Soffie 4
LillaViola 4
Lotta 2
Carina 2
Ingrid 1
Helena 4
Anki 3
Frida 1
PerAnders 1

Kom igen nu! Inte förren natten mot måndag är det dragning  ;-)
(försöket att få doldisar att "avslöja" sig har hittills misslyckats, men det
gör inget, det är så roligt ändå. Är du en av "smygläsarna", passa på att
lämna första kommentaren nu. Kom ut ur "garderoben"...)

Kommentarer

  • sweetmama säger:

    Oj låter som ett riktigt seriöst lotteri då med inspektion och allt :o)

    2010-07-10 | 10:35:17
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Oj,oj,ser att Åsa är hack i häl på mig!! ;)

    2010-07-10 | 11:09:59
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Gun säger:

    Hallå. Gus va bra jag mår när jag får tillfälle att läsa allt roligt o bra du skriver. Du är en dold författare som ALLA skulle få tillfälle att läsa o lära känna dig. Stor Kram till dig från mig i Östersund

    2010-07-10 | 11:31:57
  • "hönapöna" säger:

    Hejhej!

    Kul att någon är aktiv med sin blogg( eftersom jag själv inte är det)

    Mysigt igår på O:s 40 års fest...

    Saknar dej redan jätte mycket!

    Tusen kramar=)

    2010-07-11 | 14:07:06
  • Lillaviola säger:

    Ojoj vad spännande=) Även om mina rader inte var tänkta att ingå i ett lotteri,så är det kul att läsa vilka fler som har visat upp sig!



    Kramar Viola

    2010-07-11 | 21:35:56
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Ja, nu får jag läågga på ett kol!

    (Jag har ju både varit borta, och jobbat i helgen... skynda, skynda!!)

    2010-07-11 | 22:30:13
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: