mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Har blivit utmanad av...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

Carina...

Självklart är jag med! 

4-i-topp utmaning

4 TV-program jag ser:
1. Så mycket bättre
2. Vem tror du att du är
3. Dokumentärer
4. Skavlan 
 
4 saker jag gjort i dag:
1. skrattat så jag gråtit  ;-)
2. lyssnat på Nisse Simonsson i ett spännande och roligt föredrag
3. druckit kaffe hos dottern M:s svärföräldrar
4. fyllt i en SIFO-enkät
 
4 saker jag längtar efter:
1. en välorganiserad lägenhet
2. en dag då alla ungar är lediga samtidigt för familjemiddag
3. advent och ljuständningen i city
4. biobesök

4 saker på önskelistan:
1. ny laptop
2. årets skol/dagisfoton på barnbarnen 
3. Bo Kaspers nya platta
4. lite högre inkomst


Skickar utmaningen vidare till dessa 4...

Mammakero, SweetmamaRankan och Ejmis

Kommentarer

  • Carina säger:

    Vi har väldigt lika tvsmak du och jag :)

    Dokumentärer tittar jag också mycket på och debattprogram :)

    2010-11-03 | 06:37:47
    Bloggadress: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här: