mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Var med och fira...

Kategori: Bloggande & tävlande

En liten påminnelse om min utlottning av hemliga paket.
2 vinnare dras, helt slumpmässigt, vid midnatt på söndag,
så du som ännu inte tagit dig för att delta i min tävling,
tveka nu inte längre,
skriv en kommentar nu så tar du chansen att få ett litet spännande paket  ;-) 



- och det jag vill fira är att mormormu:s blogg just fyllt 2 år

Att blogga visade sig, överraskande nog, innebära så otroligt mycket positivt,
inte minst alla nya goa vänner jag fått,
såklart det är ett måste för mig att fira det!

Födesedagar brukar oftast innebära tårta och paket,
så naturligtvis även detta kalas,
vill du chansa på att vinna ett paket gör du som följer.
- Kommenterar till just det här inlägget,
 har du egen blogg får du extra vinstchans om du länkar till mig
 och skriver att du gjort det i din kommentar hos mig...

Den 24:de juli utses 2 vinnare,
och även om vinsterna ännu så länge är hemliga kan jag ju säga som så,
- de är inte sååå pjåkiga  ;-)

Lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: