mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Tack för goda råd...

Kategori: Natur & Hembygd

efter förra inlägget, och jag gjorde som det förslogs,
- lyssnade på kroppen!
(det borde jag verkligen ha lärt mig vid det här laget, men ibland trillar man liksom dit...)
Min mamma och jag tog bilen (!) till vår by,
hämtade upp Stora Bus och tog en kort promenad till vår liljekonvaljkulle...
Och vi fick ihop en liten bukett, rekordtidigt!

Vi hann även med en fika på Familjen Bus altan  ;-)

Besökte efter det två kyrkogårdar för att vattna blommor på gravarna
och för att sitta hos pappa en stund i minneslunden!

Nu har jag gjort mitt för idag känns det som...
Någon ork har jag då rakt inte!






Stora Bus hand i hand med sin Gammelmormor...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det var bra att du lyssnade på kroppen... nu skrev jag inte det i förra inlägget... för du hade redan bestämt dig.



    Hoppas värken släpper... och du känner dig lite bättre igen.



    Även här i Borås har liljekonvaljerna kommit tidigt... hade första buketten i köket förra helgen.



    Bamsekram!



    Kati

    2011-05-21 | 17:10:59
  • Åsa säger:

    såklart du gjorde rätt i att lyssna på kroppen! Kram på dig och hoppas kroppen vill mer i morgon!

    2011-05-21 | 20:51:43
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • soffie säger:

    hoppas värken släpper så du mår bättre imorrn ,bra att du lyssnade på din kropp,

    fina bilder,

    kram

    2011-05-21 | 21:31:18
    Bloggadress: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här: