mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Vårstädning stundar...

Kategori: Vardag

och börjar så smått genom att damma av den här gamla bloggen, den har nu legat bortglömd sedan i somras, - i samma veva som jag fick ett skov av min temporalis igen, och då tappade både intresse och ork för det mesta...
Nu har jag precis slutat med kortisonet (pst, säg inget till min läkare! Jag har trappat ner i mycket snabbare takt än det schema han gett mig... Lite civil olydnad liksom), och jag känner orken och glädjen kommer tillbaka så sakteligen!
Ser nu fram en vår med många långa promenader, umgänge med nära och kära, - och lite roliga upplevelser förhoppningsvis!
 
Just nu puttrar en gulaschsoppa på spisen och våffelsmeten står redo inför mitt lunchbesök, det är sonen som kikar in på sin lunch för både en måltid och för lite pladder och sladder...
 
 

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Kul att du bloggar igen!! =) <3

    Svar: Och den här gången ska jag verkligen försöka hålla igång det, jag tyckte ju det var så roligt förut!
    Mormor Mu

    2014-02-25 | 21:11:16
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se
  • Carina säger:

    Välkommen tillbaka!

    Svar: Tack!Trevlig helg vännen!
    Mormor Mu

    2014-02-26 | 21:04:30
  • Linda / CandyGirl säger:

    Men så roligt att se livstecken från dig.. underbart. :-)

    Svar: Tack gulle dig!Ska genast kika in hos dig och försöka läsa ikapp lite..
    Trevlig helg!
    Mormor Mu

    2014-02-26 | 22:17:26
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här: