mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Haft en helt underbar helg...

Kategori: Vänskap

hos min goa vän, vet inte vad det är med henne eller hennes ställe, men jag blir alltid så lugn och avslappnad när jag kommer dit!
Sover länge och gott, njuter av god mat och dryck, vi för långa äkta samtal eller sitter och tomglor över sjön, eller på teven...
Spelar liksom ingen roll VAD vi gör, -  jag mår bara så gott! Och det vet jag att även hon gör!
 
Känns som om jag varit på flera veckors semester, och så var det bara över en helg!
 
 

Som tur är dröjer det inte så länge innan vi ses igen, om bara ett par veckor kommer hon till mig, för då är det dags för något som blivit något av en tradition för oss, årets marknad!
 
Hoppas även du har en sån där riktigt god vän som du kan lita på finns där i ur och i skur!?
 
 
 

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Mmm såna vänner skall man vara rädd om, även jag har en sån väninna.. <3

    Kram
    Sanna

    2014-07-29 | 15:30:04
    Bloggadress: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se
  • Linda / Candygirl säger:

    Ta hand om din vän och er vänskap. .. det är guld värt.

    2014-07-30 | 10:02:26
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här: