mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Vardagslycka!

Kategori: Familj

Umgåtts med alla mina fyra barnbarn hela dagen..

Verkligen haft det jättemysigt, grillat korv, tillbringat timmar i lekparken, glass som mellanmål, skrattat enormt mycket, -  och fått mängder av kramar och pussar!

Nu snusar de två äldsta av barnbarnen gott i min säng, och imorgon blir det samma "visa" igen! Men då är det de två yngsta som ska sova med mormor.. Rättvist ska det vara!







Kommentarer

  • ejmis säger:

    Njuuuuut!!!! =)

    Kram!

    2009-08-13 | 23:30:32
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Nilla säger:

    Det ska jag göra i morgon, umgås med mina fyra barnbarn. Dom ska till och med sova över här, PHU!



    Visst är det svårt att veta hur öppen man ska vara här på bloggen. Man vill ju gärna visa upp bilder på bla. barnbarn. I början la jag ut mycket bilder, men sen började alla att prata/skriva om vilka som kunde titta på bilderna osv. Och det blev många låsta loggar. Så nu har jag en blogg med lösenord, där jag har bilder på barn, barnbarn och släkt. Och om jag vill skriva något som inte är för allas ögon. Men samtidigt så är det lite tråkigt att inte visa upp sina goa ungar, så nu på sista tiden har jag börjat visa upp dom lite igen. För som du skriver, det är ju så roligt att titta på andras bloggar som gärna delar med sig. Och då kanske man måste dela tillbaka lite också. Lösenordet har jag lämnat ut till släkt, vänner och bloggare som jag har haft kontakt med länge. Som jag liksom "känner".



    Kul att du är tillbaka på banan igen. Har saknat dina inlägg.

    2009-08-14 | 11:18:26
    Bloggadress: http://nillasdagar.blogg.se/
  • Ninni säger:

    Va härligt att få ha barnbarnen hos sig..våra bor såå långt bort!



    Ha en fin söndag, kram

    2009-08-16 | 10:14:12
    Bloggadress: http://ninni.blogg.se/
  • ejmis säger:

    En träff vore kul, säg till när det passar dig =)

    2009-08-18 | 11:41:41
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • ingrid säger:

    Mmmm, barnbarn dessa ljuvliga varelser!! Har full respekt för dem som inte vill ha bilder upplagda på de sina. Men efter många it -utbildningar och söner som är insatta så tycker jag lite som så; Det finns ju många tusentals bloggar, facebook mm vem skulle bry sig just om mina bilder?!(OM jag inte lägger upp några stötande eller helt avklädda bilder.)Visst tänker jag mig för. Från början var min blogg mycket för avlägsna vänner o släktingar sen efter hand har det tillkommit "okända" bloggvänner. Och lite som så, vilka bloggar gillar jag bäst själv?!Kram

    2009-08-18 | 17:22:17
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Det bästa med Sommar-pratarna är ju att dom är så olika tycker jag...även fast jag har tyckt att några varit ganska tråkiga så har dom ändå varit värda att lyssna på.Jag grät floder när jag lyssnade på Malin Sävstam...hon är den som berört mig mest hittills. Sätt igång och lyssna nu!! =)

    2009-08-18 | 21:41:00
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: