mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Äktenskapsråd

Kategori: Funderingar

är knappast jag den rätta att ge..
självbo som jag är
(med misslyckade äktenskap i ryggsäcken)

Men Anna Anka har ju verkligen uttalat sig som "expert" på området,
och jag tillhör de som blivit uppretad av hennes uttalande ibland!
Och skrattat gott ibland!



Och nu fylls media av rubriker om att Paul Anka lämnat in skilsmässoansökan..

Sååå, det hjälpte inte med hennes "service" på morgonen, hennes idoga tränande, shoppande, knaprande på brosk och allt annat hon gjorde för att hålla sig vacker, och maken intresserad?!

OK, då vet jag det, det var inte där jag gjorde fel iallafall..

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Ha, ha nej någon Anka är inte min favvotyp heller precis. skäms nästan bara hon öppnar munnen. Tror inte vi ska lyssna på hennes råd.....

    2009-12-07 | 18:08:47
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Anna Anka är nog en av det hemskaste kvinnor jag sett/lyssnat på.

    2009-12-07 | 22:37:08
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: