mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Julklappslistan är klar..

Kategori: Sån är jag..






Nu gäller det bara att ta sig till Mammons Tempel, Birsta City...

Jag gillar ju det, ett tag iallafall, innan orken tar slut!
(jag är absolut inte någon Rose-Marie på Ullared, 14 dagars shopping låter som en mardröm...)

Min plan är att vila någon dag till, - och sedan göra stora rycket!

Har inte så mycket att handla
(varken till, eller för...), så det ska nog gå bra.

Ideér om klapparna har jag alltså, och hoppas bara att det jag tänkt mig inte är slutsålt innan jag kommer iväg!

Julaftonens knytkalas är också planerat, man blir ju lite sugen när man rabblar julmat och gotta!
Men, - det vore häftigt med lite SNÖ också!!!! Please!!!!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Jag orkar inte ta allt på en gång så jag springer på Birsta och stan i många och korta pass.

    Du är alltid välkommen hit på en after shoppingfika när du är i krokarna.=)

    Att gå till tandläkaren är bland det värsta jag gör.

    Inte gick det att somna om mer än en timme imorse för vovvarna vat helt tokpigga när jag la mig igen.

    Ibland är de billiga.=(

    Ha en skön kväll vännen!

    Kram

    2009-12-08 | 17:57:15
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • Helena säger:

    Ja det hoppas jag att du gör för det skulle vara kul att träffa dig över en fika.=)

    Kram!

    2009-12-08 | 18:18:37
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: