mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Sämst just nu...

Kategori: Sämst just nu

är att i samma takt som jag minskar min cortisondos
ökar min huvudvärk...




vill naturligtvis INTE få ett anfall av
Temporalis Arterik igen,
och huvudvärk kan man väl få av många orsaker...
MEN, värken sitter på samma ställen som i somras,
- men absolut inte i samma omfattning!

Anyway, för att slippa oroa mig mer ska jag nog ringa sjukhuset imorgon,
kanske ska jag öka dosen av cortison igen?!
Vilket jag helst inte vill, biverkningarna är väl många tycker jag!
Längtar till oktober nästa år då medicineringen, i bästa fall, ska upphöra!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Ring direkt i morgon!!!

    Var rädd om dig...KRAM!

    2009-12-13 | 15:23:40
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: