mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Tre kvällar på raken..

Kategori: TV-program

visas Bonde Söker Fru på TV4



Får väl se om de väljer partners som vi gissar, tror eller hoppas...
Om vi nu bryr oss?!

Tycker ändå den här serien känns bättre att följa än Ensam Mamma Söker,
antar det beror på att inga barn är iblandade?!
Och så gillar jag ju bönderna ifrån Hälsingland!

Jag erkänner, jag ser mycket på TV, en del bra, en del skit...
En serie jag fastnat för är
Jordan, Rättsläkare
kl 23.35 månd-torsd 
det innebär att jag aldrig släcker lampan förren "mitt i natten"
Inte underligt jag är som sen segpropp på dagarna.
Men det ÄR spännande!

På SVT har det nyligen gått en dokumentärserie, Hemlös
Har du missat den kan jag rekomendera att leta upp den på URPlay
Tror den ska börja om från början på Kunskapskanalen också

Ha en trevlig kväll vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: