mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Lästips, - eller inte..

Kategori: Böcker



Lästips!? Näe, nu har jag läst 225 sidor utav totalt 415, och funderar skarpt på om det verkligen är så att man "måste" läsa ut en bok man börjat på?!

Typiska citat ur boken "Sven tar till orda", "Sven tar ett djupt andetag", "Svens telefon ringer". Snacka om rikt språk!Desutom blir jag så fruktansvärt frusterad över att inte en enda polis ser risken att det enda överlevande offret, en 14-årig tjej, kanske behöver lite beskydd... nejdå, hon ligger ensam på sjukhuset och försöker minnas, medan andra småflickor blir mördade ute på stan!

Nu är klockan mycket, jag borde sova, men ligger och retar upp mig på en dålig bok... När det finns så mycket bra läsning!!?

Ger mig i kast med Jonas Gardells "Om Jesus" istället. Tur bokbussen hade med massor av böcker innan sommaruppehållet..

Nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: