mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

En ny värld

Kategori: Bloggande & tävlande

har öppnat sig för mig...







Att jag hamnade här, på blogg.se var inget jag alls  planerat eller ens tänkt på innan, det var en ren impulshandling, och först och främst ett snabbt sätt för mig att kunna kommentera en god  väns tankar...

Men jag är såååå glad för att jag inte tvekade!

Jag ligger ofta vaken och vrider mig på nätterna, svårt att somna, somnar väl till slut, men vaknar igen efter någon timma, och så rullar det på..
Kan bli knäpp för mindre!
Har inte ro i kroppen att läsa böcker då, inte heller så pigg så jag stiger upp för att göra någon "nytta", och handarbete och annat pillergöra har aldrig riktigt  varit min grej...


Vilken lycka då att upptäcka den här världen!
 
Alla fantastiska bloggar!

Alla är så välformulerade, lägger in vackra foton osv, men jag försöker nonchalera mina vanliga  prestationskrav, klämmer in några rader, men njuter mest av att läsa..

Älskar verkligen bloggarna som handlar om vardagslivet, alla klokheter, tokigheter, roligheter och allt mellan himmel och jord som bara finns där för att ta del av!

Jag är nu och för alltid fast!!

Tack alla som jag hittills tittat in till, - och till alla som jag kommer att besöka!


Kommentarer

  • ejmis säger:

    Jag är såååå glad att du också gillar Bloggvärlden!!

    KRAM!!!

    2009-07-20 | 11:37:32
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Mormormu säger:

    Ejmis; Thank´s to you!!

    2009-07-21 | 10:21:01
    Bloggadress: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: