mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ingen jämförelse med tjejen

Kategori: Sån är jag..



alls i övrigt,
men liknande frisyr som denna blev det för mig,
uppklippt nacke
och lite längre linje som följer ansiktet mot hakan.
Jag har asymetrisk och lite gles lugg.



(tänk er den här frisyren på Miss Piggy så vet ni hur den ser ut på mig)

Blev riktigt nöjd, och ser åtminstone betydligt piggare ut nu
än innan frisörbesöket!!
(även om stylingen tog rejält på krafterna och jag nu däckat i soffan)



Kommentarer

  • ejmis säger:

    Miss Piggy!!???

    Det var en dålig beskrivning tycker jag!!

    Ser fram emot fredagens lilla tripp =)

    Kram!

    2009-10-19 | 23:26:35
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: