mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Något tidigt

Kategori: Sån är jag..


kanske, - men här sitter jag och funderar på julklappar.

Gör "kom ihåg listor" på saker jag sett och hört barnbarnen skulle bli glada över.






Jag älskar julen!

Och julklapparna, maten, pysslet före och att få umgås med nära och kära!
(men är inte lika förtjust i att trängas i butiker, så jag tänker nog börja nu med inköpen)



Redan nu när det tänds massor av ljus de mörka kvällarna
får jag en känsla av advent...
And I just love it!!

Kommentarer

  • ingrid säger:

    Älskar också allt som hör julen till men julklapparna blir alltid i veckan innan. Nu köper vi inte så mycket paket blir mest till de båda små. Sen lottar vi o köper en rejälare sak till en i familjen. Praktiskt!!

    2009-10-22 | 20:50:00
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Maddie säger:

    Håller med =) Hela december är en fantastisk månad! Snart är vi där...Kram!

    2009-10-23 | 13:55:13
  • Eva säger:

    2009-10-24 | 10:55:49
  • Helena säger:

    Jag gillar också julen speciellt advent och dagarna efter julafton.

    Själva julafton stressar man mest omkring tycker jag.

    Bra att vara ute i tid.....jag har faktiskt redan köpt en julklapp.

    Jag har ju inga barnbarn att köpa till men det blir en massa julklappar ändå.

    Kram!

    2009-10-24 | 19:16:02
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: