mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Varför..

Kategori: Hälsa vs Ohälsa


får man egentligen sendrag!?

Brukar i vanliga fall inte ha det, men nu ett tag har mina händer och fötter blivit som klor flera gånger/dag.
Och nyss hade jag ett häftigt "anfall" i ett ben! I nästan 30 minuter, och f-n va ont det gjorde!!!

Vad jag förstår finns flera teorier om orsaken, att man druckit för lite, brist på någon mineral eller vitamin osv..

Att ställa sig på benet, eller dra i fingrar hjälper inte ett smack! Fy för den lede!!

(Stackar S som ringde mig precis när det "slog" till, hoppas du inte fick en liten chock!?)


Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Usch då, kan det ha något att göra med vädret?! jag plus många andra haft mer ont i dag än vanligt...

    2009-10-07 | 18:52:09
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Kan kanske vara en biverkan på medicinerna också...det gör förbaskat ont!

    2009-10-08 | 10:00:19
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: