mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Black or white..

Kategori: Heminredning

Trots att jag ger bort böcker, säljer böcker och t o m slänger böcker, måste jag ju ändå ha någonstans att förvara favoritböckerna jag behåller.

Hittade skåpet på fotot på Blocket, berättade om det för dottern B, det visade sig att de ju har ett liknande stående nere i källaren som de inte använder.

Gissa vem som fick det!!??!! Jag! Ibland har man tur som en tok... Haha!!


Nu är frågan, ska jag måla det lite Shabby Chic vitt? Svart, kanske skulle vara häftigt!? Betsa det mörkt brunt, typ Indiskas möbler? Låta det vara? (nej, till det sistnämnda)

Bekymmer, bekymmer och åter bekymmer....




Klicka för att se nästa bild



Kommentarer

  • ejmis säger:

    Shabby Chic vitt tror jag på =)

    2009-09-10 | 20:54:09
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • MÖTLEY ANNIKA säger:

    Svart vore ju snyggt men jobbit att dammtorka sen :) så ja tror på de ejmis skrev !

    2009-09-12 | 18:04:49
    Bloggadress: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här: