mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Som du borde veta...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa





hur var det nu... 70% av imunförsvaret?!
Hur som helst, tar mig ett "hutt" varje morgon sedan en vecka tillbaka, får väl se om det funkar!?

Besöket hos läkaren gick jättebra, alla prover, tester, röntgen var bra.
Har nu fortsatt nedtrappningsschema av kortisonet, om drygt 1 år är jag fri från eländet, - om allt går vägen..
Nya prover ska tas 1 gång/månad. Tur jag har nära till både Vårdcentral, Apotek & sjukhus!

Läkaren sa dessutom att jag ABSOLUT ska vaccinera mig mot Nya Influensan!
Sååå, nu vet jag iallafall hur jag ska göra...

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Skönt att höra att prover och röntgen var bra =)

    2009-09-10 | 19:45:50
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: