mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Är alla ute...

Kategori: Vardag

på festligheter ikväll?!
(bara jag som sitter här i min ensamhet, snyft...)!?
Snusmumriken?! Han har somnat... vaknar väl till liv nu när jag
strax ska försöka sova ;-)

Knappt någon som uppdaterar sina bloggar ikväll,
tur då att jag har en bra bok på gång...
(hoppas bara den inte är så bra så jag måste läsa ut den i natt)!
jag bör verkligen komma i säng (och somna) skapligt tidigt!
Samling vid pumpen mammas lägenhet vid 8.30,
(inte en endaste sovmorgon på hela djäkla veckan)!!!
och sedan kör vi tills vi är färdiga med flytten!

Kommentarer

  • mammakero säger:

    Själv gjorde jag så lite som möjligt igår kväll. Tvättstugan var full av torr tvätt att ta hand om och veckan har varit hektisk. Fast jag varit ledig en dag från jobbet så jobbade jag lite för mycket hemma istället!

    Har suttit och läst igenom alla dina inlägg sedan början av veckan - och himmel vad produktiv du är!!

    2010-05-01 | 15:41:19
    Bloggadress: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: