mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Attans...

Kategori: Vardag

postgång!

Inte nog med att det dröjde lääänge med att fixa hit körkortstillståndet,
(fast där var nog posten oskyldig, det låg hos Transportstyrelsen)
nu verkar det som posten slarvat bort min inbjudan till Bröllopet med stort B!

Hönapöna, jag, och eventuellt Hönapönas mamma, ska ju som bekant åka
ner till Stockholm för att närvara  vid Kronprinsessan & Daniels stora dag.
(vi får trängas med pöbeln längs gatorna, men ska bli väldans skoj ändå)!

Har ett antal gånger försökt boka tåg tur & retur, lyckas inte alls...
"tågen är inställda, var god försök senare".
(att de redan nu vet att alla tågen är inställda den 18:de juni)?
I vissa fall är tågen ersatta med Y-buss, till rena fantasipriser!
För en tiondel av SJ:s pris kan vi boka direkt med Y-buss och åka samma avgång...
Undrar hur SJ motiverar den prishöjningen?

Skit detsamma! Till Stockholm ska vi!

Kommentarer

  • Nanna säger:

    Tack snälla.



    La precis på telfonen efter ett samtal med bris. Undrade om det fanns möjlighet att ha någon sorts "reklam" av deras på min sida. Ville självklart vara göra detta för den goda saken skull. Men devärre gick det inte då det handlade om juridik och en massor utav arbete bakom att ha reklam. Jag fick själv lägga en länk dock om jag ville detta.



    Får klura ut nu hur jag kan gå tillväga att hjälpa de barn som läser min blogg och som har det tuff idags läget.



    Kram

    2010-04-14 | 15:44:33
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
  • Annica säger:

    Så din inbjudan har också kommit bort? Förstår inte.. ;-)

    KRAM!!

    2010-04-14 | 16:55:07
    Bloggadress: http://afroditeskrypin.blogg.se/
  • Nanna - flickan myndigheterna glömde. säger:

    tack ! inget man är stolt över.

    2010-04-14 | 19:00:59
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/

Kommentera inlägget här: