mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Dagen...

Kategori: Vardag

blev väl kanske inte som jag planerat,
men ganska bra ändå!
(inte sååå mycket utomhustid, men å andra sidan blev inte vädret det bästa heller...)

Har istället pratat med ett antal körskolor,
jämfört priser, omdömen och vad som ingår i utbildningarna.
Har nu till slut bokat in Snusmumriken till en intensivkurs i Mora,
samt snackat med min kusinvitamin med familj som han ska bo hos...

Sedan fick Snusmumriken plötsligt idéer om bilköp, och har nästan
tjatat ihjäl mig om åsikter angående märke, modell osv osv...
Snacka bil med mig!? Jag ser oftast vilken färg bilen har,
men inget annat...

Funderar skarpt på att stänga både TV och dator strax,
plocka fram bokhögen och ge mig in i "sagans" värld...
Förhoppningsvis även somna någolunda skapligt, ska hjälpa mamma
imorgon att packa lite, och att fota några möbler som ska in på Blocket.
(det gick ju över förväntan förra annonsen, så nu har hon blodad tand)

Men först en kvällspromenad bland bloggarna...

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Känns som om det var igår man tog körkort. Men jisses, det är över 17 år sen...nä, kan det verkligen stämma?!?!



    Kram

    2010-04-15 | 18:23:50
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: