mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Dagens pass...

Kategori: Vardag

är slut, och så är även "flyttpersonalen"...

Vi har kört nio billaster med grejer till mammas nya lägenhet,
- och en tur till IKEA för att köpa köksstolarna.
Mamma var själv i nya lägenheten och tog emot, och man undrar lite över
var alla pryttlar ska få plats... Men det löser sig säkert!

Snusmumriken och jag har nu slagit läger i varsin soffa och väntar
bara på att maten ska bli klar, sedan blir det "fria aktiviteter",
vilket för min del betyder vila, vila och åter vila...

Har fått mail ifrån IKEA med inbjudan att ta med barnbarnen till varuhusets
restaurang den 13:de maj, då blir det ett par timmars underhållning
för barn, bl a med programledaren från Amigo... Blir säkert jätteskoj!

Lilla Bus fick för första gången prova på att gunga idag! Succé!
När jag försökte ta upp henne ur babygungan klamrade hon sig fast
hårt och effektivt i gungans rep. Det var ju skitkul, varför sluta!?
(jag hade sand precis överallt efter lekparksbesöket, hur torrt och dammigt kan det vara)?!


Märks på inlägget att jag är oinspirerad och pumsig, ska nog läsa bloggar istället...

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Vilken trevlig upplägg Ikea har till barnen.



    Förstår att du är slut i kroppen.



    kram

    2010-04-29 | 20:55:51
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: