mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Höga berg...

Kategori: Sämst just nu

och djuuuupa dalar...

Nu har jag mått så förbaskat bra i  flera dagar, veckor evighet!
Just nu är det absolut inte så!!!

Jag är på skitdåligt humör!!!

Hur kan det komma sig att jag som är sjukpensionär ska,
mer eller mindre, behöva försörja en arbetslös
23-åring!!!???!!!
Hur lääänge har man som förälder försörjningsplikt nu för tiden?!

Jag blir såååå pissigt djävligt förbannad!
Det kan väl ändå inte vara meningen?!

Dessutom har jag väl curlat så mycket framför Snusmumrikens fötter
så han knappt kan lyfta luren själv för att bråka, ställa krav...
Knappt han orkar bli förbaskad själv, till och med det ska morsan ta tag i...

Grrrrrrrr, varning för vansinnigt arg kärring!!!!



Lugn, det går över, jag lovar! Men först ska jag unna mig att vara arg ett tag!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Svårt det där... det är ju alltid ens barn...



    En stor "orka-med-kram" till dej!

    2010-04-26 | 19:10:38
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • Helena säger:

    Nu för tiden är det nog ingen ovanlig situation....tyvärr.=(

    Men jag förstår att det är kämpigt.

    Får han ingen som helst hjälp av arbetsförmedlingen eller nått annat?

    Ge honom en liten spark i rumpan så att han kommer igång lite.

    Aldrig för sent att börja ställa krav....tror och hoppas jag.=)

    Kram vännen!

    2010-04-27 | 09:41:01
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: