mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hur får...

Kategori: Familj

småbarnsföräldrar tillvaron att gå ihop!?

Jag steg upp okristligt tidigt, Systrarna Bus har hållit mormor
igång hela tiden, det här är första lilla pausen...

Nu ligger Lilla Bus för en liten siesta, och Stora Bus ser på barnteve,
jag ska försöka få på mig kläder, hänga tvätt och bädda sängar...

Nyss fått undan frukosten, inte långt till att börja förbereda lunchen...
Inte en lugn stund!

But, - I love it!
(och jag åker ju hem på eftermiddan till min ensamhet)



Busiga flickor...

(Stora Bus cyklade hem från Farmor & Farfar igår, en sträcka på ca 3 km)!

Kommentarer

  • Lillaviola säger:

    Det handlar om att du ska veta hur det var då själv befann dig i livet som småbarnsförälder,om du nu hade glömt det;-)



    Ha det gott/ Viola

    2010-04-26 | 14:27:16
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: