mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Hur lång...

Kategori: Sämst just nu

tid ska det behöva ta egentligen för den nya Transportstyrelsen
(eller om det nu är Länsstyrelsen som orsakat stoppet...)
att skicka ut körkortstillstånden?
(enligt uppgift ligger 1000-tals ansökningar på hög...)

Så länge papperet inte kommer kan inte Snusmumriken åka till
Dalarna för intensivkursen, och komma hem med sitt körkort...
(körskolorna får inga nya elever, så det orsakar problem för dom också...)

Kommentarer

  • Nanna säger:

    Just nu känns det bra. Jag har isolerat mig lite hemma till en början för att få ut allt. Men de känns bara skönt, sambon och vänner finns nära till hand och stöttar mig i varje steg. Sedan har jag en moderfigur i mitt liv som jag kallar "mami" hon finns för mig och följer även min blogg och jag får gärna komma dit om de känns jobbigt. Så just nu känns allt så bra de bara kan. Mer om mami kommer längre in i bloggen.



    Tack för din omtanke! De värmer min själ att de finns så många fina vuxna, tog mig bara länge att inse att alla vuxna inte var farliga och elaka

    2010-04-12 | 00:56:02
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
  • Helena säger:

    Trist att det tar sån tid.=(

    Ser fram emot att få träffa dig och de andra tjejerna snart.=)

    Kram vännen!

    2010-04-12 | 08:11:56
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • Trolda säger:

    De har ju tydligen lovat bättring och snabbare leveranser i hanteringen av körkortstillstånden. LOVAT iallafall... ;-) Ha en härlig o solig måndag!



    Trolda - godmorgon! =D

    2010-04-12 | 08:30:35
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: