mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ibland blir man...

Kategori: Sämst just nu

bara så himla förbannad så att det ryker ur öronen!
Och det gör det nu för mig!!!!!

Att någon försöker sko sig själv på den tragedi som Ejmis goda vän
råkat ut för är det mest djävulska och uslaste jag kan tänka mig!

Att starta en grupp på Facebook, som det nu verkar iallafall,
enbart med syfte att blåsa pengar av människor som vill hjälpa en kvinna
som kämpar för sitt liv!!

Har fått upp mitt låga blodtryck iallafall...

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Nä, var den facebok-gruppen falsk??? Jag som tänkte gå med och skänka pengar... vilken tur att det aldrig blev av!!

    Fy, vad lågt att dra nytta av andras olycka!!!!!

    (Ja, nu steg mitt blodtryck också!)

    2010-04-20 | 11:13:07
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: