mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ibland blir man...

Kategori: Vardag

grymt överraskad vill jag lova!
Kanske inte precis så att livet stannar upp totalt,
men ändå en rejäl suprise...

Märkesbögen
(om uttrycket ursäktas) som aldrig köpt skor utan kända
märken och feta priser,
(inte kläder för den delen heller, men nu duger H&M)
kom precis hem med ett brett leende, han hade köpt märkeslösa gympadojor
för 249:-, på Rusta!! Skitsnygga och "rejäla" dessutom!
Han är helnöjd!
(och jag likaså...)

Dessutom har han bestämt att hans lägenhet ska städas ur på tisdag/onsdag
till veckan. Bussiga kompisar hjälper till, så jag klarar mig ifrån den flytten...
(eftersom hans lägenhet har varit en plats för många för- och efterfester,
och många har slafat över efter krogrundor, kan jag nästan tycka det är rätt
att de hjälps åt med att "sanera"...)


Det tar sig Snusmumriken 

Nu slipper du höra morsans gnäll och tjat, och du kan koppla av igen...


(åtminstone till nästa gång...) Hihhiiii

Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Klart de ska hjälpa till, om de har varit med och "smutsat" ner. Tycker det hör till, att få lite av morsans tjat. ;)



    Ha en underbar fredag. Snart så är det "Så ska det låta".



    Kram

    2010-04-16 | 19:33:42
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • christina säger:

    När dom väl ska betala allt själv så lär dom sig snabbt att pengarna räcker inte så långt.



    Dom allt härliga dom där snusmumrikarna

    2010-04-16 | 19:56:05
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här: