mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

La dolce vita...

Kategori: Lycka!

ge mig glitter och glamour min vän...  ♥

Om möjligt var årets show med After Dark
ännu bättre än förra showen!
Är bara så glad och lycklig i kroppen av all bra musik,
texterna, dansen, kläderna... Jaa, allt!
Jag satt som vanligt i mitten på 1:a bänk, helt perfekt!
(Stintan, det är ju våra platser)!
Man missar absolut ingenting från den platsen!

Såväl dansare, Babsan och Christer Lindarw
gav allt, och det med äkta leenden, t o m i ögonen!
Publiken var med "på noterna" från första stund.
(men herrkanje, medelålderna på publiken var väldans HÖG)!!! 
Babsan gav sig ut i publiken för att leda allsång,
och du kan ju gissa vem som fick mikrofonen tryckt i fejset!?

Att somna nu verkar helt omöjligt...
Men min vännina som är på besök har redan lagt sig,
så jag försöker vara tyst som en mus, fast jag helst av allt bara vill sjunga!

Tur jag har laptopen, det är iallafall en någolunda tyst sysselsättning...

Vi började ju kvällen med en god köttbit på Stekhuset,
och gott vin till...
Till dessert valde jag friterad camenbert med hjortronsylt,
tror det måste vara minst tio år sedan jag åt det senast... Åhhh, vad gott!

Men vilket vimsigt inlägg, skyller på goda drycker och säger God Natt!




Kommentarer

  • christina säger:

    Hej

    kan tänka mig att det var en super kväll och vilka plater sen.

    2010-04-10 | 08:35:14
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/
  • Helena säger:

    Vilken härlig kväll ni haft.

    Förstår att det tar tid att varava ner efter en sån upplevelse.

    Ha en skön lördag min vän!

    Kram

    2010-04-10 | 09:19:06
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Låter som en helt perfekt kväll =)

    Friterad Camenbert äter jag så fort det finns på menyn men tyvärr verkar det som om många restauranger har glömt den delikatessen.

    Kram!

    2010-04-10 | 10:10:46
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Det var en perfekt kväll, låter det som.



    Kram

    2010-04-10 | 10:16:36
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: