mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

När...

Kategori: Vardag

Snusmumriken är borta dansar MormorMu på bordet...

Eller rättare sagt, jag spelar musik så det ryker ur högtalarna
(och om grannarna bankar i väggen så hör jag dom inte, - för jag diggar sååå högt)
jag möblerar om i garderoberna
(äntligen ska det bli ordning och reda på torpet)!
jag lagar ingen riktig mat
(vad är det för fel på mjölk med flingor egentligen, och godis)?
jag pratar i telefonen lääääääääänge
(utan att sonen absolut måste prata med mig just då...)

tar ett bad i lugn och ro...

Det är ganska skönt att vara barnledig  ;-)



Kommentarer

  • sweetmama säger:

    Mina köp...har inga speciella planer i sommar alls. Inte annat än att göra stan som singel ;o)



    Här är det också stereo på volym och städ och plock idag

    2010-04-18 | 15:46:21
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Njuuuuut!!!

    2010-04-18 | 17:07:39
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: