mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ojojoooj...

Kategori: Vardag

först ser man inte till Snusmumriken på ett halvt dygn,
sen kommer han inflygande med en väldans fart!
Panikstressad!!!

Och här gick jag och liksom drog benen efter mig,
var inte alls inställd på någon stressig situation idag...

Men nu ska Mumriken packa och dra iväg till en kompis
i Stockholm!
Han har plötsligt köpt tågbiljett på Tradera, och nu brinner
det minsann i knutarna!!
För honom! Inte för mig, - egentligen...
Men jag dras med, vare sig jag vill eller inte...

Och stress och jag är inte alls kompatibla numera!!!
(min strategi är att hålla mig undan, tror jag går på en promenad...)

Kommentarer

  • Nanna - flickan myndigheterna glömde. säger:

    Ja, du har helt rätt.



    Hoppas du går med och visar ditt stöd och bjuder in alla.. nu får man börja om igen..

    2010-04-17 | 15:10:14
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
  • ingrid säger:

    Här har dagen varit intensiv, en bra natt sov länge.

    Sen kom mannen med ett mycket bra förslag; undrade om vi kanske rent av skulle tapetsera vårt mellanrum idag..?! Vi fick väldig fart plötsligt, mannen slipat, målat lister och nu framme vid första tapetvåden. Jag röjde bort allt från väggar tog bort spikar och plockade undan saker som kunde vara i vägen. Även storstädat Tv-rum och tvättat alla de fönstrerna (många).. (Lär väl vara aningens ledbruten imorgon.. vilar nu lite..)

    2010-04-17 | 15:20:07
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Emmy säger:

    ang sarah/nannas blogg

    Gruppen var till för att göra bloggen populärare. Ville den skulle hjälpa barn som har det svårt idag. Som min kompis, men ist börjar massa tigga och säga vi ska ge henne pengar för hon ska ha råd med advokat, statlig advokat duger tydligen inte. jag ville inte bli förknippad med sånt så jag tog bort gruppen.

    2010-04-17 | 16:05:34
  • Lillaviola säger:

    Hej!

    Jag har nu läst bland dina inlägg=) Duktig du som sa NEJ!! Bravo...

    Jag övar varje dag och det är värre än att bemästra kakdemonerna. Suck!



    Ha nu en bra lördag/ Kram Viola

    2010-04-17 | 17:58:06
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: