mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Vardagslyx...

Kategori: Lycka!

är för mig att stiga in i bokbussen,
mötas av två trevliga bibliotekarier som glatt utbrister,
"men titta, vi får storfrämmande ikväll"!
(har ju skickat sonen några gånger när jag själv inte orkat gå...)
Och så plockar de fram hela sju böcker ifrån önskelistan!
(många fler är kvar på listan, om 14 dagar kommer ny leverans)

* Michael Connellys - Gatans Lag
* Mikael Anderssons - Armlös, Benlös Men Inte Hopplös
* Denise Rudberg & Daniel Möllbergs-  Malin Och Henrik
* Susanna Alakoskis - Håpas Du Trifs Bra I Fengelset
* Ann Cleves - Svart Som Natten
* Kjell Erikssons - Den Hand Som Skälver
* Birgitta Anderssons - Blondie

Vad jag tycker om böckerna får du säkert veta i senare inlägg...  ;-)

Nu hoppas jag på soliga
dagar (utan blåst) dagar då jag kan sitta på balkongen och läsa!

Kommentarer

  • Nanna säger:

    Han vet redan om mig, har träffat honom när jag deltog som debatör i debatt på SVT i sommras. De ringde och ville ha med mig då de pratade om hur illa det går till på behandlingshem,hvb-hem fosterhem etc :)

    2010-04-13 | 20:10:03
    Bloggadress: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Ser fram emot boktips i bloggen sen =)

    Ang 21:a så blev jag tveksam när du skrev tisdag i en kommentar till mig men då är vi överens om att det är onsdag som gäller.

    2010-04-13 | 20:14:48
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: