mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Varför...

Kategori: Vardag

har inte mitt lilla Hemköp servicen att de bär hem varorna åt mig!?
(det finns internetbutiker med livsmedel, men tror man bör vara ute
åtminstone en stund i förväg...)
Vi har lite väl tomt i kyl och skafferi,
(vill vi inte äta gröt eller löjrom finns nog inget)
Snusmumriken har enorma blåsor på fötterna efter dagens träning,
(fel skor!! Ajajjaaaaajjj)!
så inte läge att be honom snöra på sig dojorna...
Och jag är bara sååååå jäkla slööööö!!!!
Dessutom snöar det! Så det så!!

Och det är SÄKERT minst 99 meter till affären!

Okej, okej! Jag SKA gå!!!  Fnys!!!
Varför ska livet vara så svårt?!



Jag ska allt tala om för ägaren att när det är sånt här skitväder ska de väl
kunna ringa upp en stamkund för att fråga om det är något jag behöver,
speciellt om de observerat att jag sett ovanligt trött och sliten ut på sistone!!
Lite service ska man väl ändå kunna begära av den som tar halva min lön...!?

Kommentarer

  • sweetmama säger:

    Hmmm ingen service i butiken vad trist ;o)

    Jag har ju en dotter som jobbar i matbutiken, bra när man glömt något

    2010-04-05 | 18:54:55
    Bloggadress: http://sweetmama.blogg.se/
  • Camilliondollar Baby säger:

    Tycker absolut att de ska börja med hemservice.



    Kram

    2010-04-05 | 19:32:12
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
  • ejmis säger:

    Önskar ibland att jag också hade 99 meter till affären...men jag har ju bra grannar ;)

    2010-04-05 | 20:36:33
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: