mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Varje gång...

Kategori: Nonsens & Hovendroven

jag klickar in på Expressens nätbilaga
tittar denna tjej fram och gör reklam för någon dejtingsida...
Söt och fräsch tös, men vad i hela friden har hon i kinden?



Har hon tryck upp en snus för långt?
Har hon ett äpple i munnen?
En ballong?

För det ser inte riktigt naturligt ut tycker jag...

P.S  Jag kanske bara är avundsjuk för att mina kindben inte syns på grund av fett?!

Kommentarer

  • Carina säger:

    Gissar på silicon som ju används till kroppens alla delar numera tydligen, ser verkligen inte naturligt ut alls! Njut av solen idag :-)

    2010-04-12 | 09:07:06
    Bloggadress: http://skalet2001.blogg.se/
  • Åsa säger:

    hahaha!!! Undrar om det är fler än jag son just nu sitter och drar upp ena mungipan och känner efter hur kinden blir...

    2010-04-12 | 17:26:07
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här: