mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Veckans...

Kategori: Vardag

to do list...

Måndag; Nada
(jag har inte stigit upp ännu, är det någon idé ens, är ju snart kväll...)?!

Tisdag: Besök av Prinsen och Hönapöna på dagen. Ev även bussresa till bibliotek...
(påsklov, och MormorMu får förmånen vara "barnvakt" medan föräldrarna arbetar)

Onsdag: Övernattat hos Systrarna Bus, och där ska jag vistas till torsdagkväll.
Ska även till mammas nya lägenhet för att mäta fönster m m. Under tiden agerar
Snusmumriken barnvakt... Eller mer som busig lekmorbror...
(dottern B iväg på Finlandskryssning med jobbet, svärsonen arbetar)

Torsdag: Mina fyra barnbarn och jag har en heldag tillsammans.
(mamma står beredd att rycka in om jag behöver chilla ner lite...)

Fredag: Besök av Prinsen och Hönapöna på dagen,
på kvällen After Dark show och middag med vänner.
(Hjälp! Jag behöver förmodligen göra en snabbsanering av lägenheten innan kvällen...)

Lördag: Min vännina IM ifrån Ö-vik har övernattat hos mig, vi kanske gör Birsta City...
(men IM är lika morgontrött som jag, så det blir lugnt...)

Söndag: Fortfarande Ö-viksbesök? Hur som helst, en vilodag!

Intensiv vecka väntar, men OOOJ så mycket mysigt och trevligt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: