mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ett litet tips...

Kategori: Loppisfynd

loppisälskare emellan...



Blir du också småsvettig av tanken på alla dina möbler och ”bra att ha-prylar”
som vuxit sig till ett okontrollerbart berg i källare, förråd och garage?
I så fall kan du anmäla dig till
Sveriges största heminredningsloppis som IKEA
anordnar den 4 september mellan 9.00-15.00
på parkeringen.

På loppisen har du som är IKEA FAMILY medlem chansen att ge dina grejer
ett nytt hem och dessutom tjäna en slant på kuppen.

Bord att ställa dina saker på lånar IKEA ut, och ger dig ett kupongark med
olika erbjudanden från IKEA som du kan ge till dem som köper dina saker.
Du som utställare får dessutom ett presentkort på 300:- att handla för på IKEA.

Jag vet inte om jag kommer att ställa mig där och sälja grejer,
men ska absolut dit och fynda!!!
Någon som slår följe med mig?!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    På något sätt tänker jag försöka hinna med både detta och Munkbysjön...hur nu det ska gå till...

    2010-08-23 | 23:57:42
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: