mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Lite av en slagen...

Kategori: Lycka!

hjälte mormor...

Hemma i mitt lilla bås igen efter en helg med Systrarna Bus!
Ligger mer eller mindre däckad på sängen,
jag är ju inte van vid så tidiga morgnar,
och inte med så intensiva dagar heller!

Men attans vad mysigt jag haft!
Och vad mycket pussar och kramar jag fått,
dessutom kan inte ungarna vara helt less på mig heller,
eftersom Stora Bus sa i telefonen att jag kunde väl komma
tillbaka och sova där i natt också...

Avböjde dock vänligt med bestämt,
jag behöver vara för mig själv i tystnad ikväll  ;-)


Lilla Bus visade sig vara en hejare på att plocka vinbär!
Det var inte mycket som hamnade i burkarna, det mesta stoppades direkt
i munnen...
Vinbär, JA tack!  Hallon, ALDRIG i livet!

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Vila nu så du är pigg igen i morgon =)

    2010-08-02 | 13:14:30
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: