mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Svårt att göra det...

Kategori: Sån är jag..

som kanske borde göras...

Nämligen packa inför nästa vecka!

Ni som vid det här laget känner mig och vet mina vanor
anar kanske vad jag istället gör...


Skriver en behändig liten lista som jag kan använda imorgon,
strax före avfärd...
(eftersom det är Hufudstaden jag ska tillbringa nästa vecka i kanske jag kan
stryka solkrämen...)?!
Undrar just vad "Övriga tillhörigheter" innefattar...

Inte hörs Roxette av!!
Spelar de akustiskt, eller är de bara sena i starten?!

Kommentarer

  • Per-Anders säger:

    Jag stod mitt i publikhavet på Norrporten Arena när Roxette spelade, och där hördes musiken tydligt. Det var en toppenkonsert.

    2010-08-08 | 13:31:54
    Bloggadress: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här: