mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Under gårdagens...

Kategori: Hälsa vs Ohälsa

cykeltur kände jag att det inte alls kändes så motigt som
tidigare i sommar...

Jag har ju haft stora problem med orken,
både fysisk och psykisk,
och oftast nästan kollapsat när jag gjort något speciellt...

Så kändes det inte alls igår!

Har också känt att kläderna inte suttit fullt så tajta
som tidigare...

Fick därför för mig att väga mig imorse,
efter förra
överraskningen förväntade jag mig inga storverk...
Men se på f*n, ytterligare minus 3 kg!

Kan inte ta åt mig någon ära för resultatet,
det hela beror nog endast på att jag slutat med cortisonet...

Men jag är ju precis lika glad för det!

Kommentarer

  • christina säger:

    Så härligt för dig.

    2010-08-28 | 08:43:02
    Bloggadress: http://grandmother.blogg.se/
  • TokigTossa säger:

    Underbart! Så glad för din skull!

    Kramen!

    2010-08-28 | 11:46:01

Kommentera inlägget här: