mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Älskar Facebook...

Kategori: Musik

ibland...

Sände ut en liten fråga nyss, om någon sett om Micke Grahn
var på gång med någon konsert...

Inom ett par minuter svarade två av mina vänner
att Micke tillsammans med Agneta Sjödin sjunger i
Hudiksvalls kyrka nästa helg!!
Det är ju inte så långt att åka, och alltid trevligt med Hudikutflykt!
(ca åtta mil enkel resa...)

Att jag kom på att jag skulle ställa frågan just nu?!
Tänk om jag frågat nästa söndag istället...
Då hade jag ju missat konserten!

För så klart jag måste åka ner,
han är ju en av mina absoluta favoriter!
(Och Agneta är inte så pjåkig hon heller...)

Men hallåååå, - Stintan!!??
Tänkte du inte berätta om konserten för mig?! 
Vilken av dom ska du på?
Jag siktar på söndag kl 15...
Kan ju passa på att besöka
DollarStores och Albert & Herbert också,
perfekt så här innan jul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: