mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Bäst just nu...

Kategori: Bäst just nu

var att brevbäraren hade med sig lite skoj idag...



Den fick jag som tack för att jag deltagit i någon frågepanel på nätet!



Även dessa fyra är "lön" för att jag svarat på frågor!
(två biobiljetter till är på väg, ojojoj, vad mycket film det ska bli)!


Nu ska jag festa på varmrökt lax, kokt potatis, sallad
och en röra gjord på gräddfil och bostongurka.
Gott och enkelt, min melodi!

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Mumsigt, och kul med bio!! Blir allt för sällan, iallafall vi hyr nästan hellre film o tittar hemma.

    Här skulle dottern o fästmannen göra tacos ikväll, deras favoritmat tror jag..

    2010-02-24 | 16:52:48
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Helena säger:

    Vilken härlig lön för mödan.=)

    Maten låter riktigt mumsig tycker jag.

    Lätt är även min melodi.

    Jag vet inte varför höften varit så ond idag.....det bara blir så ibland eller så kanske det är väderomslag på gång.

    Lite varmare skulle jag gärna ha det.

    Ha en skön kväll vännen!

    Kram

    2010-02-24 | 18:17:55
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/
  • Lillaviola säger:

    Hejsan på dig!

    Jag blev inte överkörd av ngn pilatesboll på dagens kurs tillfälle;-)



    Visst kan jag bli ledsen när livet strular,men jag mår lite bättre av att vara och bli arg=)



    Sen så försöker jag hitta livets ljus små stunder...även om jag nog vill påstå att nu gömmer de sig VÄLDIGT bra.



    Fast visst kan man fundera på VAD man gör för fel för att få problem med f-kassan. Det är i alla fall inte såå svårt...



    Hoppas din mat smakade bra. Det lär underbart gott!



    Ha en skön kväll och tack för dina värmande rader. de känns ända hit till Örebro/ kram Viola

    2010-02-24 | 21:32:39
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Åh vad kul med biobiljetter! =D är så mysigt att gå på bio...o mumsa popcorn =D Och din meny lät underbart gott! Lax, o fräscht o lättlagat, också MIN melodi =D



    Ja, vi får väl se vad "Mys-Farbrorn" kan tänkas till föra i mitt lilla Liv...spännande tankar det där om att "ödet" vill ge oss nya möjligheter...tror jag också absolut på! =D



    Trolda - kramar =D

    2010-02-25 | 08:28:10
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: