mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Nu behöver jag smakråd...

Kategori: Familj

planerar att ge barnbarnen varsin tavla av Lena Linderholm i födelsedagspresenter (de fyller alla år under tiden 10/5 - 11/6)

Vilken/vilka tycker ni är vackrast!?
(hoppas även mina döttrar kan ge sina synpunkter här där de ser tavlorna)


Lavendelprinsen


Lavendelprinsessan


Målarprinsessan


Barnbarnen är:
Hönapöna (tjej snart 11 år)
Mormors Prins (killa snart 6 år)
Stora Fröken Bus (tjej snart 5 år)
Lilla Bus (tjej snart 1 år)

Kommentarer

  • Lillaviola säger:

    Hej!

    Jag tittar in och säger god kväll...smakråd avstår jag i från...är lite för trött;-)



    Tack för dina fina ord hos mig. Tänk jag kan inte se att jag är speciellt rolig...

    I ett stort sammanhang är jag tyst som en mus...



    Men i mitt rätta element så har jag växt!

    Tror fan annars,sonen överlevde mellanstadiet som var ett helvetet och ÄNDÅ orkade han skratta.



    Då ska inte jag vara sämre=)



    Kram och ha en bra kväll ( oj natt kanske)

    2010-02-08 | 22:47:12
    Bloggadress: http://lillaviola.blogg.se/
  • Maddie säger:

    Jag gillade alla tre :)

    Tror målarprinsen skulle passa prinsen o stora bus.

    Sen var målarprinsessan lekfull o färggrann...kanske till hönapöna o lilla bus:)

    Men alla var fina så det blir svårt att välja...

    kram <3

    2010-02-09 | 11:14:16
  • Ingrid säger:

    Henne gillar jag med, har en del av hennes keramik. Det köpte till oss själva för några år sen när vi skulle fira 25 årig bröllopsdag och vi var på Österlen.. I år firar vi 30 så med andra ord 5 år sen..

    2010-02-09 | 13:32:43
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: