mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Om jag såååå...

Kategori: Sån är jag..

blir 200 år gammal kommer jag förmodligen göra samma misstag, gång på gång på gång...

Nu var det ju så att jag faktiskt hade lite energi igår, och då kör jag på så det ryker!
Idiot!
När jag får de där rycken, då städar jag precis ÖVERALLT, lådor, skåp, väggar,
jaa, varendaste lilla gem ska ligga på rätt ställe! Så det så!
Rörigt i hela lägenheten blir det innan jag får allt som jag vill ha det!

Jag vet ju mycket väl vad priset blir, och det behöver jag knappast nämna här,
det har jag väl gnällt om sååå mååånga gånger!? 

Nu ska jag ladda maskinerna i tvättstugan, och medan de kör (och en stund till förmodligen...)
ska jag till mamma och hjälpa henne röja undan lite i förråden.
Det ska jag nog fixa, för nu går jag på ren tjurighet/dumhet och adrenalin!



Sen blir det punka igen!

Det är ju bl a för att jag beter mig så här som jag idag sitter här med sjukpension.
Kan knappast skylla på någon annan heller...
Hur dum får man (läs jag) bli egentligen?! 
Får nog börja med KBT terapin igen...

Men, - skönt var det att vakna till ett rent hem!  ;-)



Kommentarer

  • Camilliondollar Baby säger:

    Jätteskönt när det är städat.



    Du får väl lägga dig på soffan ikväll och bara relaxa.

    2010-02-20 | 11:44:14
    Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: