mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Övningar inför mammografi

Kategori: Nonsens & Hovendroven

(det här inlägget har jag visat förut, men eftersom det är aktuellt igen så förtjänar det en repris...)




Förberedelser inför mammografin



Övning 1:
Lägg två bokstöd av metall i frysen över natten.
Lägg ett av dina bröst (vilket som helst) mellan bokstöden och smäll ihop dem så hårt du kan.
Upprepa tre ggr/dag.


Övning 2:
Leta reda på en pastamaskin eller antik tvättmaskin.
Mata in brösten i maskinen och börja veva.
Upprepa två ggr/dag.


Övning 3:
Öppna kylskåpet.
Placera bröstet mellan dörren och skåpet.
Låt din starkaste vän slå igen dörren sån hårt som möjligt och be henne sedan luta sig mot den.
Stå i fem sekunder.


Övning 4: (OBS! Inget för nybörjare)
Sätt dig på ena sidan av garagegolvet.
Tag av alla varma kläder.
Lägg dig ned på det kalla cementgolvet och placera ett av brösten under bakdäcket på familjens bil.
När du gör tecken ska din gubbe köra sakta bakåt.
Låt däcket stå kvar på bröstet i fem sekunder.
Upprepa på andra sidan.....


Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hahaha, tack för dagens skratt!! =D

    Fast jag klarade de ju som tur var utan att ha tränat innan...



    Kram på dej och hoppas kaffet smakar gott!

    2010-02-11 | 09:53:14
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Pssst... gör en kik till inne hos mig! ;)

    2010-02-11 | 10:04:49
    Bloggadress: http://secondtime.blogg.se/
  • Annica säger:

    Skrattar så jag nästan kissar på mig! Jag såg mig själv knacka på hos grannen, som jag träffat en gång, med frågan om jag vick låna hans garage. Ber honom sen snällt sätta sig i bilen medans jag till hans stora förvåning börjar klä av mig naken. Sen börjar jag sakta, med min icke samarbetsvilliga, stela men väääldigt "runda" kropp, kravla ner på golvet i det kalla garaget. Du förstår hur denna historia börja barka hän.. Men roligt har jag! Jag är så glad att du hittade min blogg så jag hittade din. Får mig väldigt ofta glada skratt. Det tackar jag väldigt mycket för!!!

    KRAM!!!

    2010-02-11 | 10:08:51
    Bloggadress: http://afroditeskrypin.blogg.se/
  • Gabbi säger:

    Hahhaha...Jag har 1½ år kvar att öva på ;)

    2010-02-11 | 16:35:29
    Bloggadress: http://mamsen71.blogg.se/
  • Linda säger:

    Oj.. kanske bäst att börja träna. Om två år är det dags.

    2010-02-11 | 22:08:20
    Bloggadress: http://www.candygirl.nu
  • Maddie säger:

    Ajajaj...gruvar mig redan nu, vojne, vojne :-/

    2010-02-13 | 07:13:00

Kommentera inlägget här: