mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Skåprensning...

Kategori: Shopping

är vad jag sysslar med en dag som denna, då snön fortsätter falla i stora tussar!
Ibland måste man ju göra plats på hyllorna för fler loppisfynd och annan shopping!


Eftersom jag tidigare börjat samla på två olika serviser har jag bestämt mig för att
koncentrera mig på en av dom.
Annars blir det "varken hackat eller malet"...

Såå, om någon är intresserad av köpa delar av Rosenthals Maria Girlang till bra pris har ni chansen nu!


 

Det finns;
7  flata tallrikar
4  förrättstallrikar
4  djupa tallrikar
1  sockerskål
9  kaffekoppar med fat
12 assietter
(matservisen aldrig använd, kaffeservisen använd 2 ggr)

Update: servisen är nu såld!

Kommentarer

  • Maddie säger:

    Haha, nu fick jag mig ett gott skratt :-)

    Hur är det fatt med min mamma o syster...vårstädning allaredan?! Har syster berättat om idén hon fick igår... ;-)

    2010-02-13 | 07:17:43

Kommentera inlägget här: