mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Usch...

Kategori: Vardag

vad jag blir superduper och in i bängen snurrig i skallen!
(jaa, mycket mer än vanligt)!

Sorterar papper, slänger gammalt, och sätter in nytt i pärmar...
Och det är inte mina papper ens, det är Snusmumriken som är i behov av ordning i sitt arkiv! 
Lär ut mitt beprövade system, så blir det ordning på torpet...



När det är fixat återstår städning av trapphus, och sedan räcker det för idag,
Mormor Mu är ju en skör liten dam!

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Tre generationer var det här med ett tag.. Var nog vanligt förr. Min farmor o farfar bodde uppepå så länge de levde. Efter dem hade jag lägenheten uppe ett tag, nu sen när vi tog över flyttade pappa upp sen träffade han sin Maj (men har kvar ett rum o kök)och dottern har ett rum när hon är hemma.

    2010-02-25 | 14:21:25
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här: