mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Ååååhhh...

Kategori: Sån är jag..

vad jag är avundsjuk på alla er som har sån otrolig fantasi och såna fantastiska pysselgener!



Jag blir så inspirerad av alla bloggar om inredning, scrapbooking m m,
tänker att "det där ska jag också göra"! Moahaaaaahaa!!!!

Önskar jag kunde ha åtminstone en ynkas liten kreativ ådra,
men icke sa nicke...
Finns inte!!
Att läsa, och beundra, era bloggar är underbart och mysigt!!!
(och lite lite ger det mig prestationsångest...)

Får nog läsa någon av alla mina självhjälpsböcker för att hitta något självförtroende,
typ "du duger som du är", "självkänsla nu" "gör det nu" osv...
Bokhyllan är full!  


Är totalt usel när det gäller att arbeta med händer, sticka, virka, sy, måla... You name it... Bläää!
(om min slöjdlärare levde skulle hon hålla med..., hoppas det inte var jag som knäckte henne...)
Men jag älskar att titta på vackra ting!!
Så fortsätt, jag kommer att läsa och sucka av lycka!
(och avund...)

Kommentarer

  • ejmis säger:

    Jag vet att du även kan komponera ihop saker på ett helt fantastiskt sätt även fast du kanske inte tillverkat dom själv.

    Kram!

    2010-01-22 | 18:53:18
    Bloggadress: http://ejmis.blogg.se/
  • Ingrid säger:

    Men så plötsligt händer det.. man hittar något som passar en själv.. Sen kan ju inte ALLA vara pyssliga man har olika intressen här i livet.

    2010-01-23 | 10:47:06
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Helena säger:

    Jag är helt säker på att du är kreativ och duktig med dina händer.

    Det gäller bara att hitta rätt grej.

    Kom hit en dag och prova lite kortmakeri.

    Det finns en award till dig att hämta på min blogg om du vill.

    Ha en fin kväll vännen!

    Kram

    2010-01-23 | 18:50:15
    Bloggadress: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: