mormormu

Boktips, matrecept, barn och barnbarn, hälsa vs ohälsa.. Kort sagt, - en salig blandning

Har mer eller mindre...

Kategori: Vardag

tappat uppfattning om veckodagarna, det är ju helg på helg,
och jag som inte arbetar ens på "vanliga" dagar...

Nåväl, det är väl lördag idag!
Och lördagar ska bli vägningsdag, hoppar på 
ejmis
"äta bra/röra sig mer" program!

Startvikten ser ut så här...



ungefär...
(känns det som iallafall vissa dagar)!

Jag sov inte sååå lääänge imorse, och är ganska pigg ändå!
Hoppas på att komma i tid i säng ikväll istället...

Imorgon hade jag tänkt ta med två av barnbarnen på bio.
Men tyvärr har 5-årige A magsjuka, så vi får ändra planerna skulle jag tro.
Bio med popcorn och läsk, och hamburgermiddag är nog ine något han längtar efter just nu..

Nu vill sonen låna datorn! Klart han får!

Ha en fortsatt trevlig dag bloggvänner!

Kommentarer

  • ingrid säger:

    Ja det blir lite väl mycket god mat, pust. Ikväll när vi kom hem gjorde vi "bara" en pasta/kassler sallad det kändes bra efter allt gott vi stoppat i oss när vi varit iväg.

    2010-01-02 | 19:50:37
    Bloggadress: http://farmoringrids.blogg.se/
  • Gabbi säger:

    Hahahah...jag skulle oxå behöva hoppa p de där programmet ;)...men jag ska bara först...

    Hahahha

    Ha en fin helg!!

    2010-01-02 | 21:46:40
    Bloggadress: http://mamsen71.blogg.se/
  • Trolda säger:

    Ja det är konstigt att man alltid känner sig så här efter julen...;-) Måste kika in hos ejmis o kolla...det känns som om det skulle BEHÖVAS! Skönt med vardag snart igen faktiskt.



    Trolda - =D

    2010-01-03 | 16:39:32
    Bloggadress: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: